Distances līgums
Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.officemoneky.lv īpašnieku SIA Empross, vien. reģistrācijas Nr. 40103771879, juridiskā adrese: Mārupes nov., Salas pag., Varkaļi, “Sniedzes”, LV-2105 (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.officemoneky.lv interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.officemoneky.lv interneta tirdzniecības vietnē.
1. Pircējs pasūta, pērk un apmaksā, bet Pārdevējs piegādā un pārdod preci, (turpmāk Preces saskaņā ar šī līguma noteikumiem (turpmāk tekstā saukts Līgums).
2. Pircējs pasūta Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu Pārdevēja mājas lapā www.officemoneky.lv. Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu/ uzņēmuma nosaukumu un reģistrācijas numuru, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju un nospiežot uz lauka „Pasūtīt“. Par jebkurām izmaiņām Pircējs apņemas ne vēlāk kā 24 stundu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas brīža informēt Pārdevēju, rakstot e-pastu uz info@officemonkey.lv. Pircējs ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde netiek garantēta. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt šo Distances līgumu par pasūtītās Preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu. Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai personai, izņemot SIA “Venipack Latvija” (turpmāk kurjerpasta), pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.
3. Pārdevējs veic Preces piegādi personīgi vai ar kurjerpasta starpniecību Pircēja norādītajā adresē saskaņā ar kurjerpasta noteiktajiem tarifiem. Preces sūtīšanas izmaksas ir iekļautas minimālā pasūtījuma cenā, kas ir 100,- EUR.
4. Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet pasūtījumu komplektēšanu Pārdevējs veic: darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00, sestdienās, svētdienās – komplektēšana netiek veikta. Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Ja Pircējs nesaņem apstiprinošu e-pastu, tad pasūtījums nav pieņemts. Pasūtījuma komplektēšana tiek uzsākta brīdī, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja kontā.
5. Pircējs var izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ietvertās atteikuma tiesības un atgriezt Preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā. Lai izvairītos no strīdus situācijām, Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās vai tā atbilst pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
Atteikuma tiesības nevar izmantot šādos gadījumos:
· Pēc likumā noteiktā termiņa beigām;
· Produkta pircējs ir atvēris un / vai sabojājis iepakojumu;
6. Gadījumā, ja Preces ir sakomplektētas neprecīzi, Pircējam ir tiesības Preci apmainīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atgriešanas veidlapu. Kurjerpasta izdevumus iepriekšminētajā gadījumā sedz Pārdevējs.
7. Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, jāņem vērā šādi ieteikumi un nosacījumi:
7.1. Atgriežamā Prece nedrīkst būt lietota (ņemot vērā Preces specifiku). Ja atgriežamās Preces stāvoklis ir pasliktinājies, un tas ir noticis nepareizi to uzglabājot, Pircējam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības.
7.2. Pircējam ir pienākums saglabāt un nesabojāt Preces oriģinālo iepakojumu.
7.3. Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, tādā gadījumā tam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu info@officemoneky.lv. Pircējs saņem no Pārdevēja atteikuma veidlapas formu, kuru aizpilda un nosūta Pārdevējam uz iepriekšminēto e-pastu.
7.4. Pircējam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par Preces saņemšanu, gan kurjerpasta dokumentus par Preces atgriešanu Pārdevējam.
7.5. Sīkāku informāciju par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, Pircējs var iepazīties sekojošā mājas lapas adresē: http://www.ptac.gov.lv
7.6. Naudu par atgriežamo Preci un tās piegādes izmaksām Pārdevējs pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu atteikuma veidlapā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādītās Preces saņemšanas Pārdevēja noliktavā pamatojoties uz Pircēja atteikumu.
8. Vidējais piegādes laiks uz vietas esošajām precēm ir 2 (divas) līdz 6 (sešas) darba dienas, taču Pārdevējs patur tiesības Preci piegādāt 2 (divu) kalendāro nedēļu laikā, jo piegādes termiņi var mainīties atkarībā no kurjerpasta sniegtajiem pakalpojumiem. Preces, kuras tiek veiktas pēc pasūtījuma tiek piegādātas 3 (trīs) kalendāro nedēļu laikā, bet termiņi var mainīties pēc attiecīgā pasūtījuma specifikas.
9. Visas cenas ir norādītas ar 21 % PVN (pievienotās vērtības nodoklis).
10. Apmaksu par Preci Pircējs veic pārskatījumā veidā, 3 (trīs) darba dienu laikā pēc elektroniski izrakstītā rēķina saņemšanas uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. Gadījumā, ja apmaksa netiek veikta norādītajā termiņā, pirkums tiek anulēts.
11. Šis Līgums ir saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Pircējs apliecina, ka veicot pirkumu mājaslapā www.officemonkey.lv ir iepazinies ar šī Līguma noteikumiem un apņemas tos ievērot un pildīt.
12. Pircējs tiek informēts, ka Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus.
Neatradi atbildi?
Papildus jautājumos par preču atgriešanu un naudas apmaksu sazinies ar mums uz e-pastu info@officemonkey.lv